BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 16 October 2011

aku sEbuAh persinggAhAn

Tambah kapsyen
                aku hanYa sebuAh persinGgaHan,,
                yAng hid0op dalam pEnderitaAn,,
                sepi,pilu dAn hamPa adaLah temanku,,
                meReka datang unt0k beRsahaJa,,
                laLu meninggaLkan aKu denGan keSan lukAnya,,
                hatiKu menanGis tanPa beRlagu,jiwaku hAncur membunuh rind0o,,

                keNaNgan Lalu tiada beRguna,,id0op beRsama khayaLan,,
                mati beRsama kenyaTaan,,dEngarLah wahai inSAn,,aKu
                meNgeMis kaSih dAn sAyang yAng hiLang Di mAmah sePi
                puDar tAnpa waRna_waRna cinTa,,indah unt0ok bergemBira,,

               aKu se0rang anAk singGah,,yaNg laHir berSamA takDir,,
                menenTukAn nasiB juAngku yAng kini,,kEtangDusan daLam
                kehiDupan duNiaWi..............................................................

No comments:

Post a Comment